loading...
بهترین جملات و عکس های عاشقانه
پری و داداشی بازدید : 17 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)

الو سلام...

الو سلام منزل خداست؟

اين منم مزاحمي که آشناست

هزار دفعه اين شماره را دلم گرفته است

ولي هنوز پشت خط در انتظار يک صداست

شما که گفته ايد پاسخ سلام واجب است به ما که مي رسد ،

حساب بنده هايتان جداست؟

الو دوباره قطع و وصل تلفنم شروع شد

خرابي از دل من است يا که عيب سيم هاست؟!!

چرا
 خـــــــــــــــــــــــــــــدای من …

دســــــــتانــــــــت که مال من باشند

هــــــــــیچ کــــــــــس مــــــــرا دست کم نمیگیرد

=============================


خدایا!...خدایا!

همه از تو می خواهند بدهی ،من از تو می خواهم بگیری

خدایا این همه حس دلتنگی را از من بگیر ….


 وقتی شما برای دیگران دعا می کنید، خدا می شنود

و آنها را اجابت می کند و بعضی وقتها که شما شاد و خوشحال هستید

یادتان باشد ، که کسی برای شما دعا کرده است . . .


میشنود , صداییی به کوچکی صدای تو را ،

” خدایی ”

که به بزرگی جهان هستی است . . .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
از اینکه سایت pari-dadashi را برای دیدن انتخاب کردید متشکریم. و امیدواریم لحظات خوبی را سپری کنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • دسترسی سریع

    برای دیدن سریع اینجا بیایید

    جملات

    عاشقانه

    متن کوتاه

    درد دل با خدا

    گالری عکس  

     عاشقانه

     جالب و خنده دار

    اس ام اس

    عاشقانه

    سرکاری و خنده دار

     

    آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 11
  • بازدید سال : 53
  • بازدید کلی : 4,468
  • کدهای اختصاصی
    در اینجا عشق خود را بسنجید آیا فک می کنید میزان عشق شما چقدر است ؟

    قالب وبلاگ

    فال حافظ
    ابتدا برای شادی روح حافظ فاتحه ای بخوانید و سپس نیت کرده و روی فال کلیک کنید

    ابزار فال حافظ


    استخاره آنلاین با قرآن کریم
     سه بار سوره اخلاص را بخوانید و سپس نیت کنید